Ezeknél az automatáknál TILOS felvenni a pénzed!

A versenyfelügyeleti eljárás megkezdése nem jelenti azt, hogy a vállalat jogsértést követett volna el. Az eljárás célja a tények tisztázása és a feltételezett jogsértés bizonyítása. Az eljárás időtartama három hónap, amely indokolt esetben két alkalommal, legfeljebb két hónappal meghosszabbítható. A GVH arra is felhívja a figyelmet, hogy a versenytörvény értelmében az ügyintézéshez szükséges adatközlési határidő nem számít bele az eljárási időbe – olvasható a közleményben.

VIA penzcentrum

Ez is érdekelhet:

A kormányoszlop alján található új gomb funkciójára térve: egyszeri megnyomásával átválthatunk Dynamic módba (amelyben a felfüggesztés alacsony és kemény beállítást kap, a kipufogó hangosabbá válik, és az stabilitás-ellenőrzés visszavonásra kerül a gyors közúti vezetéshez); ha lenyomva tartjuk, belépünk az Octa módba.
Ez a beállítás megtartja az autó magasságát, de megnöveli a lengéscsillapító tartalékait; az alapértelmezett négykerék-hajtási nyomatékelosztást körülbelül 80%-ra állítja a hátsó kerekek felé; kikapcsolja a dőlésstabilizáló rendszert (RSC); és újraprogramozza a vonóerő- és stabilitás-ellenőrzéseket – sőt, még az anti-lock fékrendszert is a maximális szórakozás érdekében, „szabadon”.

Az Octa módban a négy kipufogócső is sokkal hangosabbá válik – bár még mindig lehet, hogy nem annyira, mint kellene. Ennek az autónak a sebességét és képességeit figyelembe véve sokkal erőteljesebben kellene jeleznie a jelenlétét, mint amit a BMW V8-as motorja enged, ami egy kicsit tompa és lélek nélküli, összehasonlítva például a Mercedes-AMG G63-mal, vagy akár az régi Range Rover Sport SVR-rel.
A nyolcfokozatú automata váltónak S módban kell lennie, hogy megtartsa a fokozatokat, és minél több zajt és karaktert hozzon ki a motorból. Amikor ez megtörténik, az Octa gyorsnak tűnik az alacsonyabb köztes fokozatokban, és körülbelül 70 mph sebességig. Ezután az Octa hatalmas tömege és elég aerodinamikai szempontból nem a legjobb formája miatt kezdi elérni azt a határt, hogy nem tud olyan gyorsan csöndesedni, mint néhány rivális teljesítményű 4×4-es, bár sosem érződik alulképzettnek vagy lassúnak.
Meg kell említeni, hogy ha Octa-t rendelünk terepjáró gumikra, akkor 99 mph sebességkorlátozóval érkezik. Kevésbé robusztus, minden évszakra alkalmas gumik, vagy Michelin Primacy utcai gumik is választhatóak alternatívaként.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük