Nagyjából tíz perccel később egy éjjel-nappali bolt előtt is valami ba/hé volt, ahova ugyanezek a ren/őrök átszaladtak és ott is megb/lincs/ltek egy fér/it.
Forrás: MSN / FB / TTOK
Ez is érdekelhet:
Tehát a Picanto messze van attól, hogy gyors legyen, vagy különösebben izgalmas vezetni, de itt van a lényeg: gyakorlatilag bármelyik úton, amerre a rövid orrát irányítod, teljes gázzal vezethető anélkül, hogy zavaróan megközelítené a sebbességet. Egy olyan világban, ahol az 500 lóerő a 300 lóerő új normája, és egyre több traff figyel minket, ez előny.
Ezért a Picanto nem igazán örvendezteti meg a vezetőt, ahogyan azt sok francia kisautó tette az évtizedek során. A kormányzás viszonylag könnyű és kissé távoli érzésű, bár a terhelés növekedésével egy kicsit megszorul. A Picanto nem is fogja megváltoztatni az ívét pusztán a gázpedál használatával. Inaktív marad, amikor jól időzített fékezés után próbálunk behúzni egy kanyarba, és ha ez túlzásnak tűnik egy ilyen autó esetében, pontosan ez az, ami miatt a Up és a régi francia kisautók olyan élvezetesek voltak vezetni.
A szórakozás, ami van – és valóban van benne némi – egyszerűen abból adódik, hogy mennyire kicsi és könnyű az autó. Ez azt jelenti, hogy rengeteg hely van a szórakozásra, és az a érzés, hogy szinte tehetetlenül csúszol be a kanyarokba, mindig szórakoztató.
Az utazási kényelem is vegyes. A Picanto viszonylag egyszerű felfüggesztéssel rendelkezik, de mivel a tesztautónk (a kis 14 colos kerekekkel felszerelve) rendkívül alacsony rugózott tömeggel bír, a hosszú hullámú mozgás igazán sima.
Azt javasoljuk, hogy a tulajdonosok ne használják rendszeresen hosszú távokra az autójukat, de amikor szükséges, a Picanto jól kezelhető a kategóriájától egy szegmensként magasabb modellekhez hasonló stabilitással. Azonban érdemes megjegyezni a 71dBA-t, amit 70 mph sebességnél mértek. A Picanto nem durva a kategóriájához képest, de az autókon kívüli szigetelés tekintetében azért elvárható lenne egy jelentős javulás az egy szegmensként nagyobb kategóriájú modellekhez képest – például a Clióval.