Megváltoztatták az idősek kedvezményes utazását!

Ne felejtsük el, hogy a kedvezményes utazási igazolványra, amely egy éven át használandó, célszerű vigyázni, fontos azt gondosan kezelni. Az utalvány pótlása, cseréje ugyanis, csak meghatározott esetben lehetséges.
Pótlásra csak akkor kerülhet sor, ha a jogosult az utalvány eltulajdonításának tényét rendőrségi jegyzőkönyvvel, bejelentéssel vagy feljelentéssel igazolja, illetve ha az utalvány elháríthatatlan ok miatt megsemmisült árvíz, földrengés, vagy egyéb természeti katasztrófa során.
Az egyéb okból megrongálódott utalvány pedig csak akkor cseréltethető ki, ha az utalvány visszajuttatásra kerül a Magyar Államkincstár Nyugdíjfolyósító Igazgatóságához.
A kedvezményes utazási utalvány még fel nem használt szelvényei 2025. március 31-ig érvényesek.
A közforgalmú személyszállításban a 65 év feletti személyek életkoruk alapján teljes utazási kedvezménnyel vehetnek részt, azaz díjmentesen, személyi okmányuk bemutatásával.

A portfolio cikke nyomán.

Ez is érdekelhet:

A vezetői környezet szokatlan. Egyszerre elég nyitottnak tűnik a viszonylag alacsonynak tűnő műszerfal és a lebegő középkonzol miatt, de ugyanakkor egy hagyományos sportautó érzését is kelti, magas konzollal, az irányítópult és a kezelőszervek a vezető felé döntve.
Ez egy olyan belső tér, amely hasznosan nyitott és hozzáférhető a hangulata, és nagyrészt elég tágas és praktikus. A magasabb tesztelők észrevették, hogy mindkét sorban kisebb, de figyelemre méltó fejtérdeli hiányosság van, amit egy magasabban ülő crossover esetén nem feltétlenül várnánk, de a legtöbben nem tekintették ezt jelentős problémának. A mérőszalagunk szerint a tesztautó vezetői fejtérdeli helye 70 mm-rel volt kevesebb (940 mm), mint a korábban tesztelt Volkswagen Golf GTI-é, és még tovább csökkent a hátsó sorban. Ez egy hiba, amit más e-GMP alapú autóknál is megemlítettünk, bár nem annyira zavaró, mint a Hyundai Ioniq 6-nál.

Mindenesetre, ha elkerüljük a legmagasabb GT Line S felszereltséget, akkor elkerülhetjük a tetőablak beépítését, ami még tovább rontja ezt a problémát. Ráadásul alig lehet bármit mondani a lábterület problémájáról sem az első, sem a hátsó sorban, és az EV6 bőséges csomagtartóhelye is tiszteletet érdemel, hiszen valójában csak egy nagy hatchbackről van szó.
A hátsó tér bőséges, limuzin szintű lábtérrel. Azonban mivel a padló magasan van, a magasabb felnőtt utasok úgy ülnek, hogy a térdük a levegőben van, és a combjuk nincs alátámasztva, ami hosszú távon fárasztó lehet, és nem sok hely van a lábaknak az első ülések alatt sem. Ennek eredményeként a tér nem olyan kényelmes vagy használható, mint amit a nyers számadatok sugallnának. Hasonló a helyzet a csomagtartóval: sok padlóterület van, de a nagy akkumulátor miatt maga a padló elég magas, és a teljes terhelési tér korlátozott néhány szempontból.
A frissített infotainment rendszer vezeti a kocsiban található frissített technológiai eszközöket. Az új rendszer kiterjesztett hálózati navigációs funkciókkal rendelkezik, képes a szoftverfrissítések vezeték nélküli letöltésére, és támogatja az Apple és Android okostelefonok vezeték nélküli tükrözését is.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük