A Sváby András vezette Útközben elmeséled című műsor felvételén Majka teljesen összeomlott. Bár a közönség egy kemény, vagány rapperként ismeri, ez inkább csak látszat. A tetoválások, ékszerek, piercingek, feltűnő öltözködés és szókimondó szövegek mögött valójában egy rendkívül érzékeny ember rejtőzik.
MUTATJUK A TÖRTÉNTEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az Atto 2 négy különböző vezetési módot kínál – Eco, Normal, Sport és Snow Fields –, amelyek mindegyike kissé módosítja a kormányzás karakterisztikáját és a gázreakciókat. Összességében egy könnyen kezelhető, kellemesen vezethető autóról van szó, amely azonban kifejezetten jobban kedveli a fokozatos gáz-, kormány- és fékbeavatkozásokat. Az autó tömege viszonylag alacsony az elektromos középkategóriás SUV-ok mezőnyében (mindössze 1570 kilogramm), így a 174 lóerős villanymotor könnyedén mozgatja A-ból B-be, ráadásul a 0-ról 100 km/órára való gyorsulási idő is figyelemre méltó: 7,9 másodperc. Az autó gyorsítása általában sima és fokozatos, a nyomaték eloszlása pedig egyenletes a motor teljes fordulatszám-tartományában. Városi környezetben, ahol az autó igazán otthon érzi magát, jól reagál a finom, szabályozott vezetéstechnikára, viszont kevésbé kedveli a hirtelen, kapkodó manővereket. Még a szerényebb teljesítményű Boost modell is elegendő rugalmasságot biztosít ahhoz, hogy autópályán is magabiztos maradjon.
Fékenergia-visszanyeréshez nem tartozik kormány mögötti váltófül – a BYD általában nem alkalmaz ilyen megoldást, bár valójában nem ártana. Helyette egy kapcsoló segítségével lehet váltani a „standard” és a „high” visszatáplálási módok között. Szerencsére a fékpedál működése jól szabályozott, így a vezetési élményt nem rontja jelentősen a motorfék regenerációjának hiánya, bár a kézi szabályozhatóság mindig előnyösebb lenne.
