Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    szombat, május 31
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Pácban a pedagógus!

    BY admin2025.05.26.

    Elfo/adhat/tlan ne/elési módszert választott egy törökbálinti óvodapedagógus arra, hogy megpróbálja fe/yelm/zni az egyik ki/gyer/eket. Információink szerint a 60 év körüli asszony – MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    A Kona Electric mindkét változata egyetlen villanymotorral hajtja az első kerekeket, azonban míg az alap hatótávú modellek 154 lóerőt adnak le, a hosszú hatótávúak 215 lóerőt kínálnak. Nyomatékból mindkettő 255 Nm-t produkál. A hosszú hatótávú verzió extra teljesítménye segít ellensúlyozni a nagyobb akkumulátor súlyát, így a 0-62 mph-es gyorsulásban egy másodperces előnyt élvez az alapváltozathoz képest (7,8 vs. 8,8 másodperc).

    Ahogy egy elektromos autónál várható, a Kona Electric motorja azonnal leadja a nyomatékot, így városi környezetben nagyon fürge az autó. Magasabb sebességnél a gyorsulás kevésbé érződik dinamikusnak, de még így is van elég tartalék, hogy lassabb teherautókat könnyedén előzzünk meg anélkül, hogy feltartóztatnánk a mögöttünk érkező forgalmat.

    Ahogy az első generáció esetében, a második generációs Hyundai Kona is elérhető tisztán benzines, teljes hibrid és tisztán elektromos változatban. Az 1,0 literes benzines Kona átlagosan akár 47,9 mpg-t (kb. 4,9 l/100 km) és 135 g/km CO₂-kibocsátást produkál. Az 1,6 literes benzines modellek pedig akár 45,6 mpg-t (kb. 5,2 l/100 km) és 141 g/km CO₂-t érhetnek el, legyen szó manuális vagy automata váltóról.

    A Kona Hybrid egy 1,6 literes négyhengeres benzines motort és hatfokozatú automata váltót párosít egy elektromos motorral és egy viszonylag kicsi, 1,32 kWh-s akkumulátorral. Mivel ez egy teljes hibrid, nem plug-in (nem tölthető külső forrásból), így a töltést nem te végzed, hanem a jármű lassításkor nyeri vissza az energiát.

    A Hyundai szerint a Kona Hybrid átlagosan 60,1 mpg-t (kb. 4,7 l/100 km) és 106 g/km CO₂-t produkál, ami jobb érték a hibrid Renault Capturénál, de kissé elmarad a Toyota Yaris Cross 64,2 mpg-s (kb. 4,4 l/100 km) fogyasztásától. Tapasztalataink alapján, ha főleg városban vezeted, ahol az elektromos motor nagyobb részt vállal a hajtásból, könnyen elérhető a 70 mpg feletti érték is. Autópályán, 70 mph (kb. 113 km/h) sebességnél viszont a fogyasztás jelentősen emelkedik, és az érték —

    Previous Post

    Muri Enikő kitálalt! Ezért szakítottak!

    Next Post

    Élelmiszer-utalványt kapnak a nyugdíjasok

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Óriásit hibázott Élőben Szellő István! Levették a képernyőről!

    A

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum