Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    péntek, július 25
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Schmuck Andor halála: nem betegség vitte el!

    BY admin2025.07.23.2025.07.24.
    VisszaKövetkező oldal

    Az ismert politikus és médiaszemélyiség az utóbbi hónapokban többször beszélt súlyos betegségéről, ám sokan mégis derűsnek, optimistának látták őt az utolsó hetekben is.
    A tragédia napján ismerősei próbálták elérni, de hiába. Végül tűzoltók törték rá az ajtót, és h/ltan találták a lakásában.
    Nem betegség vitte el? Megdöbbentő részletek derültek ki!

    Ez is érdekelhet:

    Az e-CVT váltó simán működik, és különösen jól teljesít városi közlekedés során, amikor az elektromos motor biztosítja a hajtást a kerekek számára.
    0-100 km/h gyorsulás és végsebesség
    Míg a Honda Civic Type R hot hatch egy 2,0 literes turbós benzinmotorral és egy hagyományos, hatfokozatú kézi váltóval rendelkezik, addig a szokványos Civic hibrid hajtásláncot kínál.
    Az e:HEV nevű hibrid rendszer hasonló ahhoz, amit a Honda ZR-V és a Honda CR-V modelljeiben is találhatunk. Tartalmaz egy kisebb lítium-ion akkumulátort, két villanymotort és egy 2,0 literes Atkinson-ciklusú benzinmotort. A hibrid rendszer váltogatja az elektromos, a benzinmotoros vagy a kettő kombinált üzemmódját a maximális hatékonyság érdekében.

    Az e:HEV hibrid rendszer egyszerűen használható, de a háttérben sok minden történik. A 2,0 literes benzinmotor leginkább generátorként működik, amely az elektromos motort hajtó áramot termeli. Ennek eredményeként a Civic simán és rángatás nélkül halad, mint egy elektromos autó, és az elektromos motor azonnali ereje lendületesebbé teszi az autót alacsony sebességeknél. Ha az akkumulátor megfelelő töltöttséggel rendelkezik, a benzinmotor nélküli közlekedés is lehetséges, így a Civic képes rövid távokat megtenni városi sebességgel, tisztán elektromos üzemmódban.
    Nagyobb sebességnél a benzinmotor lép működésbe, hogy több energiát generáljon, és az akkumulátor segít a gyorsulásban, ha szükséges. A rendszer mindig ébernek tűnik, amikor gyorsan be akarsz illeszkedni a forgalomba. A gázpedálra adott válasz erőteljes, és nem tapasztaltuk meg azt a habozást, amit például a Dacia Jogger E-Tech hibrid rendszerénél tapasztaltunk, amikor több teljesítményt kérünk. A nemzeti sebességhatáron való gyorsulás során a Civic gyorsnak érződik; 0-100 km/h-ra 7,9 másodperc alatt gyorsul.
    Autópálya sebességnél a motor fix áttételű kapcsolatban van a kerekekkel. Ezt úgy képzeld el, mintha egy hagyományos benzin- vagy dízelautót a legmagasabb fokozatba tennél. Az előny az, hogy ellentétben a Toyota Corolla e-CVT rendszerével, amely a gyorsuláskor azonnal magas fordulatszámra emelkedik, a Honda rendszere nem így működik, és sokkal inkább egy normál automata váltóként viselkedik.

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    VisszaKövetkező oldal

    Previous Post

    32 év után jelentette be Bea asszony a házasságáról!

    Next Post

    Elbúcsúzott Koltai János

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Egyszeri Erzsébet utalvány jár a nyugdíjasoknak!

    A

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum