Súlyos balesetet szenvedett Koltai Róbert

Koltai Róbert, a népszerű színész-rendező, szeptember 5-én a miskolci CineFest keretében életműdíjat vehet át. Ez már a második jelentős elismerése néhány hónapon belül, miután tavaly decemberben, 81. születésnapján alternatív Kossuth-díjat kapott a Pinceszínházban. A színész ugyanakkor elárulta, hogy nemrég csúnya balesetet szenvedett.
ITT VANNAK A RÉSZLETEK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Akár szándékosan, akár nem, a Polestar 4 rendkívül hatékonyan növelte annak a márkának a hírnevét, amelyről már eddig is sok szó esett, és amely rohamosan fejlődik. Még mielőtt egyetlen példány is utcára került volna, máris rengeteget beszéltek róla – elsősorban arról, hogy ez az „autó hátsó ablak nélkül” –, de ennél jóval többet nyújt.
A Volvo elektromos almárkájából kinőtt Polestar negyedik modellje a Polestar 4, amely egy prémium elektromos kupé-SUV. Legközvetlenebb vetélytársai az Audi Q6 e-tron és a Porsche Macan Electric, ugyanakkor várhatóan olyan modellek is felmerülnek a vásárlók listáján, mint az alacsonyabb építésű Audi A6 e-tron vagy a praktikusabb Tesla Model Y.
A Polestar 4 induló ára nagyjából 60 ezer font, ami néhány ezerrel kevesebb, mint az A6 vagy a Q6 e-tron ára, és közel kilencezer fonttal olcsóbb, mint a Macan elektromos változata. A Polestarnál nincs végtelen modellválaszték vagy kusza extralista, mint például a Porschénél: a vásárlók kétféle hajtáslánc – egy- vagy kétmotoros – közül választhatnak, mindkettő ugyanazzal az akkumulátorkapacitással érkezik. Emellett néhány fényezés, belső dizájn és opcionális csomag közül lehet válogatni.
A legtöbben várhatóan az alap, egy motoros változatot választják majd, amely 268 lóerős hátsó villanymotorral és 100 kWh-s (ebből 94 kWh hasznosítható) akkumulátorral rendelkezik, akár 620 kilométeres hatótávval. A 536 lóerős összkerékhajtású változat 590 kilométert ígér, viszont a gyorsulása lényegesen jobb: 0–100 km/h mindössze 3,8 másodperc alatt megvan, szemben az alapverzió 7,1 másodpercével.
Összesen hatféle fényezés érhető el, ezek közül a „Magnesium” ezüst az egyetlen felár nélküli opció, a többi 1000 és 1400 font közötti felárat jelent. A belső tér alapból sötét színű, de 900 fontért világosabb, „cink” árnyalat és technikai szövet is választható, míg 3300 fontért fekete vagy cink Nappa bőrkárpit, fűthető-szellőztethető első ülések, masszázsfunkció és Harman Kardon hangszórók is kérhetők a fejtámlába építve.
Leave a Comment