Egy egész város gyászolja a mindössze kilencéves kis/iút, aki tragikus hirtelenséggel hunyt el. Három nappal korábban csupán bárányhimlőre utaló pöttyök jelentek meg rajta – egy olyan gyermekkori betegséget kapott el, amelyet a legtöbb szülő ártalmatlannak gondol. A következő 72 óra azonban rémálommá vált. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Persze, az Actyon kategóriájában kevés vásárló vár sportautós élményeket, de a riválisok többsége legalább azt a biztonságot megadja, hogy hirtelen manővereknél vagy egy rosszul sikerült bukkanónál nem jön zavarba. Az Actyon ebben a tekintetben kifejezetten gyengén teljesít.
Ami a teljesítményt illeti, a 1,5 literes turbómotor tisztességesen mozgatja a KGM-et, de mindezt túl nagy étvággyal teszi. A hivatalos 33,1 mpg érték papíron sem túl jó, de a hosszú távú tesztjeink során vegyes használatban még a 30 mpg-et is nehezen értük el. Autópályán közel 40 mpg is kihozható belőle, de alacsony tempónál feltűnően szomjas.
A KGM alacsony értékesítési volumene miatt nem kényszerül megfelelni a ZEV-kvótáknak vagy egyéb elektromos értékesítési elvárásoknak, így az Actyon kizárólag benzinesként érhető el. Nincs hibrid, pláne nincs elektromos változat – és ez az üzemanyag-fogyasztási értékeken sajnos nagyon is érződik. Jelenleg mindössze egyetlen tisztán benzines opció létezik a modellhez, és a 33,1 mpg-es adat messze elmarad a kategória legjobb benzines SUV-jaitól. Külföldön van hibrid változata, de arról egyelőre nincs hír, hogy ez az Egyesült Királyságba is megérkezik-e.
