Kaszás Nikolett közeli ismerőse szerint fagyálló volt a fiatal nő h/ltteste melletti palackban, úgy tudja, a rendőrségnek felvétele is van arról, amikor megvásárolja azt. További szívszorító részleteket is megosztott az elhunyt nő családjáról.
MUTATJUK AZ OKOKAT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Range Rover Evoque friss dinamizmust és csillogást hozott a Range Rover márkába az utastérben.
A műszerfal hangsúlyosabbá vált a műszerfalon, a középkonzol pedig – amely a Land Rover történetében ugyanolyan függőleges volt, mint az autó orra – meredeken lejtett a kardánalagút felé.
Ott volt a forgókapcsolós sebességváltó, ami először a Jaguarokban volt megtalálható, mielőtt az összes automata JLR autó átvette volna.
A Land Rover óvatosan alakította ki az Evoque utasterét. Könnyű lett volna túldíszíteni. Ehelyett inkább az elegancia felé hajlott, anélkül, hogy túlzottan kidíszítették volna.
Az érzékelt minőség általánosságban nagyon dicséretes volt; a műanyagok, a bőrök és a textúrák mind kiemelkedőek voltak. Az ülések vonzónak tűntek, de az ízlésünknek kissé túl laposak voltak.
Kompromisszumot jelentettek a Land Rover által büszkenek tartott, egyenes, „parancsoló” vezetési pozíció és a legtöbb Evoque-vásárló számára ismerős, hagyományos, alacsony autós vezetési pozíció között.
A széles tartományban állítható kormánykeréknek köszönhetően a legtöbben megtalálták a kényelmes vezetési pozíciót.
A hátsó utastér felnőttek számára is megfelelő volt, de a háromajtós változat sokkal nagyobb előnnyel járt a fejtér tekintetében. A magas padlóval, az alacsony tetővel és a csekély hátsó túlnyúlással a csomagtartó kicsinek tűnhetett volna, de az 550 literes méretével tiszteletre méltó volt.
