A fia állítása szerint az asszonyt kizárólag úgy vette át az öregek otthona, hogy nincs fertőzése, amelyet az átadó Nyírő Gyula Kórház zárójelentése igazolt is! Végül az idősek otthona felelős a m/gezésért! További részletekkel később jövünk!
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
Az a tény, hogy 100 mph fölött – azon a ponton, ahol az EV-k hajlamosak egy kicsit lelassulni a gyorsulásukban – a Lotus képes tartani a lépést egy RS6-tól, figyelemre méltó teljesítmény. És ez még csak az S volt – amely állítólag 4,2 másodperc alatt éri el a 62 mph-t. Az R ezt 2,8 másodpercre csökkenti.
Mindkét autó maximális sebessége valamivel 150 mph felett van, és ez a sebességváltás eredménye, nem pedig valamilyen mesterséges korlátozás, mint amit a hagyományos szuperlimuzinoknál, különösen a németeknél látunk. Az R 2 mph-val felülmúlja az S-t, és 156 mph a végsebessége.
A teljesítmény karakterét tekintve a Lotus meglepően ügyesen elkerülte a furcsán hangzó szintetikus hangtrackséget. E helyett ezek az autók a természetes hangzást választják, ami annyit jelent, hogy alacsony sebességnél egy kis e-motor búgás hallható, mielőtt azt elnyomja a (dicséretesen korlátozott) szél- és úthang.
A gázpedál reakciója is intuitív – csak a fémes, nehéz lábú megnyomásoknál fogja az Emeya kényelmetlenül előre rángatni magát, de véleményünk szerint az S teljesítménye bőven elegendő, és az úton kifejezetten ésszerűen érződik.
Teljes szabadságot adva, az R kicsit nagyobbnak és hangosabbnak tűnhet – nem meglepő, tekintve a 905 lóerőt és a körülbelül három S1 Elise-nek megfelelő saját tömeget…