Drámai baleset Farm VIP-ben! Leállt a műsor!

Demcsák Zsuzsa hangsúlyozta, hogy a sérülés miatt Ducky számára lehetetlenné vált a fizikai megterheléssel járó feladatok teljesítése. „A jelenlegi állapotod miatt semmilyen kihívásban nem tudsz részt venni. Ezért sajnos el kell hagynod a versenyt, mert az egészséged az elsődleges, és a csatorna nem vállalhat érte felelősséget” – mondta ki a végső döntést. A csapat tagjai döbbenten hallgatták a bejelentést, sokukat teljesen letaglózta a hír.
MC Ducky: „Nem fogok ellentmondani az orvosoknak, de ez nagyon fáj”

VIA Tv2

Ez is érdekelhet:

Ez a Tucson egy olyan világba érkezett, ahol szinte minden héten új családi SUV-t mutattak be, mégis hosszú idővel a megjelenése után is figyelemfelkeltő megjelenése segít neki kitűnni a tömegből.
2024-ben a Hyundai tervezői szögletesebbé tették a Tucson drámai elülső hűtőmaszkját, nagyobb fényszórókat adtak hozzá, és újabb védőlemez-készleteket szereltek fel elöl és hátul.
Ahogy manapság trendi, egy kiemelkedő fénycsík fut végig a Tucson hátsó ajtaján. Ez okos megoldás, különösen az új hátsó fényegységekkel és azok szárnyszerű részletezéseivel.
A Tucson egy feltűnően bátor orral rendelkezik, amely nem mindenkinek tetszik, de úgy gondoljuk, hogy ez egy olyan alkalom, amikor ügyesen eltalálták a dizájnt.
A jó dizájn lényege: nem annyira extravagáns, hogy szándékosan elriassza az embereket, de elég megkülönböztető és vonzó ahhoz, hogy mások ne kívánjanak mást.

Az új Tucson a kompakt Hyundai Kona és a hétüléses Hyundai Santa Fe között helyezkedik el, és egy kicsit nagyobb, mint az 2020-ban leváltott elődje – bár a 4,5 m hosszúságával és 1,85 m szélességével még mindig kompakt ahhoz, hogy könnyen manőverezhető és parkolható legyen.
A motorválaszték egyes verziói hatsebességes manuális váltót kínálnak, de elérhető hétfokozatú duálkuplungos váltó vagy hatfokozatú automata is.
Minden autó elérhető elsőkerék-hajtással vagy összkerékhajtással, kivéve a benzinmotoros modellt, amely csak elsőkerék-hajtással kapható.
Mint teljes hibrid, a Tucson egy 1,49 kWh kapacitású akkumulátort kapott, amely a csomagtér alá van szerelve, valamint egy 59 lóerős elektromos motort, amely a motor és a váltó között helyezkedik el, így összesen 212 lóerőt biztosít.
A 1,49 kWh-os akkumulátor nagyobb, mint a Toyota RAV4 hibridjének 1,1 kWh-s akkumulátora, és ha figyelembe vesszük, hogy egy 18 kWh-s akkumulátor egy PHEV-t akár 30 mérföldnyi elektromos hatótávolságra képes eljuttatni, egyértelmű, hogy egy 1,49 kWh-s akkumulátor is nagyon hasznos lehet.
Ha az Ultimate felszereltséget választod, van lehetőség a Tech Pack-ra, amely elektronikus vezérlésű lengéscsillapítókat tartalmaz a MacPherson elülső és multi-link hátsó felfüggesztésen.
Ez a csomag választható vezetési módokat is kínál, a Sport mód pedig pirosra állítja a kijelzők világítását.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük