Már az elején érezte, hogy ez nem az ő világa**
Kiara arról is beszélt, hogy nem hirtelen hozta meg ezt a döntést, hanem már egy ideje fontolgatta a távozást:
„Az első pillanattól kezdve nagyon nehéz volt, már a beköltözés napján is elgondolkodtam azon, hogy talán nem mértem fel igazán, mivel is jár ez az egész. Ugyanakkor büszke vagyok magamra, hogy eddig kitartottam, de érzem, hogy számomra ennyi elég volt. Itt minden kihívás alaposan próbára tett, és mostanra teljesen kimerültem.”
VIA TV2
Ez is érdekelhet:
A Lexus LC esztétikája a szenzációs LFA vágó sziluettjéből gyökerezik, a két modell közötti rést pedig a 2012-es LF-LC koncepció hidalja át.
Ennek megfelelően ez az autó nem mutatja azt a drámai, hátrahelyezett kabint, amire esetleg számítanál egy olyan járműtől, amelynek elöl elhelyezett, 7300 fordulaton 471 lóerőt adó, 5,0 literes V8-as motorja hajtja a hátsó tengelyt.
Az LC500 egy régi iskola szerinti szórakoztató jármű. Húzd be az orrát, hajts a gázpedálra, és hagyd, hogy a kiválóan kiegyensúlyozott futómű előtérbe kerüljön. Olyan, mint egy nagy Toyota GT86.
Inkább úgy tűnik, hogy a GT és a sportautó közötti térben helyezkedik el, a kabin középen ül, és lehetővé teszi, hogy a karosszéria egy lapos hátsó tetőbe tapadjon, amelyben egy retrakciós spoiler található. Igazán szép darab.
A karosszéria, amelyet a Lexus új GA-L (Global Architecture – Luxury) platformja támogat, acél, alumínium és karbonrost keverékéből készült.
A felfüggesztést acélrugók és adaptív lengéscsillapítók biztosítják. A Lexus állítja, hogy az elülső multi-link rendszer geometriáját hat hónapos áttervezésen estek át annak érdekében, hogy az LC motorháztető vonala olyan alacsonyan helyezkedhessen el. Eközben a karcsú fényszóróegységek szokatlanul rövid első túlnyúlást eredményeznek.
A turbófeltöltéstől mentes motor nem híres a nyomatékáról (a maximális 398 lb-ft 4800 rpm-nél jelenik meg, és akkor is csak rövid ideig élvezhetjük), amit a Lexus úgy próbált orvosolni, hogy az autót szoros arányú, 10 fokozatú Direct Shift nyomatékváltós automatikus váltóval szerelte fel – külön kuplung-zárással.
A teljesítmény a hátsó tengelyre kerül, akár nyitott differenciálművel, vagy ha a Sport+ csomagot választod (9300 font), akkor egy zárható differenciálművel. A Sport+ modellek négykerék-kormányzást, 21 colos kerekeket és egy karbon tetőpanelt is kapnak, amely alacsonyabbra helyezi a súlypontot, de nem sokat segít az autó közel két tonnás tömegének csökkentésében.
A tesztelt modellen kívül van egy hibrid változat is, a 3,5 literes V6-os motorral felszerelt LC500h. Ennek a hajtáslánca és a CVT-stílusú epikuszlopos teljesítményelosztóval és négyfokozatú automatikus sebességváltóval rendelkező váltója miatt ez a modell a két közül a nehezebb, és mégis csak 354 lóerőt ad 6600 rpm-en.