Egyelőre tehát keveset lehetett tudni arról, milyen betegség miatt van szüksége kezelésre.
Később azonban a Blikknek adott nyilatkozatában bevallotta, hogy a műsor kedvéért ideiglenesen felfüggesztette a terápiát, és eddig igyekezett eltitkolni, milyen súlyos állapotban van. Bár a pontos részletekről továbbra sem beszélt, a lap információi szerint a politikus tüdeje rendkívül rossz állapotban van, és az állapota mielőbbi beavatkozást igényel.
VIA FB
Ez is érdekelhet:
Amikor megtudjuk, hogy az új Discovery Sport-ot a Range Rover Evoque-kal együtt fogják gyártani a Land Rover halewoodi gyárában Merseyside-on, könnyen azt feltételezhetjük, hogy a két autó ugyanazon a platformon alapul.
Ez azonban csak féligazság. Bár az eleje nagyjából megegyezik, a Discovery Sport az A-oszlopok mögött teljesen új, és az autó hátsó része 80 mm-rel hosszabb, mint az Evoque-é, mindezt a tengelytávon belül. Az új struktúra értelmes lépés, mivel a modern autók legfontosabb ütközési struktúrája és bonyolultabb mechanikája az első tengelyvonal és az A-oszlopok között található.
Az autó legfigyelemreméltóbb jellemzője a C-oszlop, amely előre döntött, hogy kiemelje a Sport stílusának „ugrás” jellegét.
A változtatások költségei jelentősek, ezért a felfüggesztési rendszer, a magnézium keresztkereszttartóval és egyéb alkatrészekkel a motorháztető előtt változatlan maradt, bár az Evoque-hoz képest a Discovery Sport motorháztetőjében gyalogos légzsák található.
A B-oszlopok mögött azonban a Discovery Sport új struktúrával rendelkezik, amely lehetővé teszi, hogy 80 mm-rel hosszabb legyen, mint az Evoque, és az egész változás a tengelytávon belül zajlott le. A módosítások közé tartozik egy új, többkarú hátsó felfüggesztés, amely minimális helyet vesz el az utas- és csomagterületen, lehetővé téve a +2 hátsó ülés elhelyezését.
A JLR 500 millió font értékű befektetése a Wolverhamptonban található új motorgyárába megszabadította őket más gyártók erőforrásaitól, így a Ford által szállított 2,2 literes turbódízel motor már a múlté, és helyette az Ingenium kisebb kapacitású motorjai kerültek be.
A tesztelt modell az SD4 típusjelzést viseli, 188 lóerős, amit 3500 rpm-en ér el, és 310 lb-ft nyomatékot ad le 1750 rpm-nél. Akár SD4-es, akár TD4-es motort választunk a Discovery Sporthoz, a Land Rover szerint elég erőseket ahhoz, hogy 2200 kg-ot vonóerővel bíró járművet vontassanak vele, vagy 2500 kg-ot, ha eltávolítják a +2 hátsó üléseket. Ez több, mint a 1863 kg-ra becsült önsúly, ami néhány vontatót talán aggodalomra adhat okot, tehát érdemes megjegyezni, hogy a tesztautó 2081 kg-ra nyomta a mérlegünket.
Ez a súlyhatás a fogyasztásra is kihat, akárcsak a Discovery Sport technikai jellemzői. Végül is ez egy Land Rover, tehát nem hagyják el a gyárat, ha nem képesek olyan off-road képességekre, amelyek riválisaik számára elérhetetlenek.