Megfagyott a levegő!

Az adás végén egyesítették a zsűri pontjait és a nézők szavazatait, melynek értelmében Brasch Bence és Lékai-Kiss Ramóna párosa lett az adásgyőztes. Neked mi a véleményed? Ha láttad egyetértesz?

Forrás: MSN / FB / EZT

Ez is érdekelhet:

Tehát vajon a Supra olyan precizitással, eleganciával és stílussal rendelkezik, hogy valódi riválisa legyen a Cay/an-nek, ahogyan azt állítják róla? A rövid válasz: „nem egészen” – bár egy elöl elhelyezett motorral rendelkező sportautóhoz képest közelebb kerül hozzá, mint azt várnád.

Talán a legnagyobb akadályok, amelyekkel a Supra szembesül ezen a téren, a csomagolása és a mérete. Nemcsak hogy több helyet foglal el az úton, mint egy Cay/an – vagy egy Alpine A110 – de nehezebb is, és ezt érezni is. Még az adaptív lengéscsillapítók legkeményebb beállításával is az a benyomás, hogy a váz keményen dolgozik, hogy ellenálljon a karosszéria dőlésének gyors kanyarokban, és hogy kontrollálja az orr- és hátsó mozgásokat a rázkódások során, sokkal inkább érezhető, mint egy kisebb és könnyebb autóban, amelynek motorja tökéletesen az axilák között helyezkedik el.

Több helyet foglal el az úton olyan autókhoz képest, mint a Ca/man vagy az Alpine A110, és mivel a motor elöl található, a kezelhetősége nem olyan éles a kanyarokban.

Közben az a tény, hogy a viszonylag nagy motorja a vezető előtt, nem pedig mögötte helyezkedik el, szintén hozzájárul ahhoz, hogy a Supra nem tudja teljesen elérni a kecsesebb, középmotoros riválisok, különösen az A110, rendkívüli gyorsaságát és agilitását. Ezek a tényezők együtt azt eredményezik, hogy a Supra sosem érezhető annyira intuitívnak, vonzónak, érzékenynek vagy precíznek a kezelhetősége, mint a legjobb sportos riválisok, amikor keményen hajtják egy kihívást jelentő útszakaszon.

 

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük