Győzike és Heni párosa hatalmas port kavart a „Tellmi számting boy”-all! Így a közösségi M-ben leadott szavazatok alapján Győzike és Heni fog visszatérni! Természetesen ez n/m a hiv/talos műsör által indított szavazás! Ez csupán egy rajongó szavazás volt! Te kit látnál viszont?
Forrás: MSN / FB / EZT
Ez is érdekelhet:
Míg a magasabb kategóriákban a lóerőznek, addig a piac ezen szegmenseiben a gyártók az árversenyben mérkőznek. Nem sokkal a Renault 5 bevezetése után, a fő riválisa, a Mini Cooper E jelentős árcsökkentést kapott. Ezen kívül a Citroën ë-C3-cal is versenyeznie kell, így bár a 5-ös mindenképp jó ár-érték arányt képvisel, nem mondható teljesen olcsónak.
Az árak 22 995 fontos kezdőárról indulnak a 40 kWh-s Urban Range modell Evolution felszereltséggel. Ez 1000 fonttal több, mint az alap ë-C3, de több ezer fontról van szó, mint egy Cooper E. A kínálat „édes pontja” valószínűleg az 52 kWh-s Comfort Range Techno felszereltséggel, amely hozzáadja a csatlakoztatott infotainment rendszert, a középső kartámaszt, a vezeték nélküli töltőt, a motorháztetőn található töltöttségjelzőt, valamint hasznos extra hatótávolságot.
Ha második autóként helyi utazásokhoz kell, egy 40 kWh-s 5-ös Evolution felszereltséggel elegendő lesz. Egyébként nyaggasd a kereskedőt, hogy adja hozzá a fűthető ülés opciót a Techno felszereltséghez. Ha ez nem lehetséges, akkor válaszd a hosszú hatótávolságú Iconic Five verziót.
Egy ilyen méretű autótól elvárható lenne, hogy a 52 kWh-s akkumulátorral nagyon tisztességes hatótávolságot nyújtson, de ez csak városi környezetben igaz. Hosszú utak esetén gyakrabban kellene tölteni, mint egy Mini Cooper SE-t. Ennek ellenére a 5-ös stílusának, ár-érték arányának, vezetési dinamikájának és problémamentes technológiájának kombinációja egyértelmű osztályvezetővé teszi.