TTOK-on pár személy szemtanúja volt az eseménynek! Amint véget ért a trend pár méterre rá az állításuk szerint Magyar Péter belesett a Tiszába. Majd az evezős hölgynek kellett kimenteni! Az eseményről nincs hiv/ta/os forrás! Csupán csak 4 TTOK szemtanú! Neked mi a véleményed? Valóban papucs nélkül megcsúszhatott a vizes csónakon?
Forrás: MSN / FB / TTOK / EZT
Ez is érdekelhet:
A Nissan Note eredetileg 2005-ben jelent meg az Egyesült Királyság piacán, fő riválisának a Honda Jazz számított. A jelenlegi, második generációs változat 2013-ban mutatkozott be, és 2017-ben vonult ki a piacról, amikor a teljesen új Nissan Micra váltotta. A Jazz továbbra is közvetlen versenytárs maradt, de a Note árazása lehetővé tette, hogy olyan népszerű modellekkel is felvegye a versenyt, mint a Ford Fiesta, a Vauxhall Corsa vagy a Volkswagen Polo. A Nissan tehát olyan vásárlókat célzott meg, akik a szupermini méretet keresik, de több belső térre, nagyobb fejtérre és jobb pakolhatóságra vágynak – ezért is kapott a Note egyféle mini egyterű (MPV) formavilágot. A Note másik két fontos riválisa ebben a praktikusabb kisautó-szegmensben a Vauxhall Meriva és a Citroën C3 Picasso.
Bár a Note nem a legújabb fejlesztés a Nissan kínálatában, még mindig vonzó lehetőség lehet azoknak, akik egy könnyen kezelhető, gazdaságos, mégis mutatós kisautót keresnek – különösen, ha sikerül egy jól felszerelt példányt kedvező áron kifogni. A kérdés inkább az, hogy mennyi ideig marad még a piacon, hiszen a kategóriája egyre szűkül, és a vevői figyelem egyre inkább más típusok felé fordul.
A Nissan Note kínálata meglehetősen egyszerű, hiszen mindössze háromféle motorral érhető el: két benzinessel és egy dízellel. A dízel egy 1,5 literes motor, amelyet a Renault-Nissan szövetség több modellje is használ. Ez egy megbízható, takarékos egység, de a legtöbb figyelem mégis a benzines változatokra irányul.
A belépő szintű benzinmotor egy 1,2 literes, háromhengeres egység, amely 79 lóerőt teljesít. Ez a motor kis mérete ellenére meglepően jól viselkedik: nyomatékosabb, mint elsőre gondolnánk, és könnyen, finoman pörög fel, így a hétköznapi közlekedéshez bőven elegendő.
Ha azonban valaki egy dinamikusabb, élénkebb vezetési élményre vágyik, akkor egyértelműen a 1.2 DiG-S motort érdemes választani. Ez a változat tulajdonképpen ugyanarra az alap háromhengeres motorra épül, de egy kompresszort (feltöltőt) is kapott, ami jelentősen megnöveli a teljesítményét: 97 lóerőt tud, de még fontosabb, hogy a nyomatéka 110 Nm-ről 147 Nm-re nőtt. Ez az extra nyomaték főként menet közben érezhető, amikor kevesebbet kell visszakapcsolni, és az autó rugalmasabban gyorsít például előzéskor vagy emelkedőn.