Az éjszaka jött a rossz hír Ferenc Pápáról!

A Vatikán tájékoztatása alapján a légzési nehézségeket a tüdőben felgyülemlett nagy mennyiségű váladék, valamint egy asztmás rohamhoz hasonló hörgőgörcs idézte elő – számolt be róla a Sky News. Az orvosok emiatt két bronchoszkópos beavatkozást is elvégeztek, amely során egy vékony, világítással ellátott eszközzel vizsgálták meg a pápa légutait.
A közlemény szerint délután ismét alkalmazni kellett a nem invazív gépi lélegeztetést. A beszámolók szerint Ferenc pápa mindvégig tudatánál maradt, tisztában volt környezetével, és együttműködött az orvosi személyzettel. Ugyanakkor az állapota továbbra is bizonytalan, és nem lehet megjósolni, mikor térhet haza.
Arra a kérdésre, hogy milyen a pápa közérzete, nem érkezett egyértelmű válasz. A vatikáni lakosztályának előkészítésével kapcsolatban pedig egyelőre túl korai lenne találgatásokba bocsátkozni.

VIA VTNW

Ez is érdekelhet:

A hibrid rendszer három különböző üzemmód között vált, attól függően, milyen vezetési helyzetben van az autó. Városi környezetben az idő 91 százalékában kizárólag elektromos hajtást használ, míg 40 és 80 km/h között haladva ez az arány 54 százalékra csökken. Természetesen tisztán a benzinmotorral is képes üzemelni, elsősorban 80 és 120 km/h közötti sebességnél, ekkor a motor közvetlenül hajtja a kerekeket. A Toyota hibridjeivel ellentétben ebben a módban az elektromos hajtás teljesen leválik a rendszerről, ami csökkenti a hajtáslánc veszteségeit, így kedvezőbb üzemanyag-fogyasztást eredményez. A harmadik üzemmód a hibrid hajtás, amely során az összes energiaforrás együttműködik – ezt a működési elvet már jól ismerjük.

Nehéz egyértelműen megállapítani, hogy az e:HEV rendszere mennyivel hatékonyabb a konkurens megoldásoknál. A gyári adatok szerint a mild hibrideknél takarékosabb, miközben a plug-in hibrideknél könnyebb (1381 kg) és kedvezőbb áron kínálják. A közepes sebességtartományban a fogyasztása különösen előnyös lehet, de forradalmi áttörést nem hoz a hibrid piacra. A WLTP mérések alapján az átlagfogyasztása 5,4 liter/100 km, amit a Frankfurt környéki, 120 kilométeres tesztúton gond nélkül sikerült elérni. Sőt, volt olyan tesztelő, aki 4,6 literes értékkel zárta a körét. Figyelembe véve az üzemanyagárak alakulását – például a 500 forintos benzinárat –, ezek az adatok egyre nagyobb jelentőséget kapnak, főleg egy olyan modell esetében, mint a HR-V, amely kompakt, 4340 mm-es hossza ellenére teljes értékű autóként használható.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük