Ismerősei szerint Ildikó évekkel ezelőtt már megvívott egy harcot a betegséggel, amelyből akkor még sikerült felépülnie. Erről azonban kevesen tudtak, mivel mindig diszkréten kezelte magánéletét. Az elmúlt hónapokban ismét megkezdte a kezeléseket, de ezúttal a szervezete nem tudta legyőzni a kórt.
Lánya, Fanni a legutolsó időszakban édesanyja mellett volt, hogy támogassa és ápolja, ám minden erőfeszítés ellenére Ildikó állapota folyamatosan romlott. Távozása pótolhatatlan veszteség a televíziós szakma és nézői számára egyaránt.
VIA meglepeteshu
Ez is érdekelhet:
A plug-in hibrid változat tömege alig marad 1800 kg alatt, és kanyarokban érezhető is ez a súly. Jelentős a karosszéria dőlése, különösen, ha a vezető nem bánik kellő óvatossággal a kormánnyal.
A kormányzásnál hiányzik a fokozatos súlyfelépítés, emiatt a visszajelzés gyenge, és nehéz pontosan elhelyezni az autót az úton.
Simább útfelületektől távol a felfüggesztés túl lágy és rugózása bizonytalanná teszi a haladást. Városi környezetben még megfelelő, de egy 60 mérföld/órás (kb. 96 km/h) tempóval haladó vidéki úton már annyira billeg és ugrál, hogy az utazás kényelmetlenné válik.
A benzines változat még kevésbé kifinomult: az úthibákon nyers és pattogós, a durvább felületeken pedig érezhetően rázkódik. Ha kátyúba fut, határozott döccenéssel jelzi.
Kezelhetősége némileg jobb, főként a kisebb tömegének köszönhetően, de a karosszéria mozgása még így is bizonytalan, és a rosszul kiegyensúlyozott kormányzás sem segít.
Persze a 7 inkább nyugodt vezetési stílushoz illik, de egyik hajtáslánccal sem nyújt olyan kifinomult rugózást és kezelhetőséget, amely magabiztossá tenné a vezetőt vagy valódi élményt adna.
A megfizethetőség viszont fontos szempont a 7-es mindkét verziójánál. A belépőszintű benzines változat 29 435 fonttól indul, így olcsóbb, mint az azonos felszereltségű Tucson.
A plug-in hibrid pedig valamivel több mint 35 000 fontba kerül, ami kedvezőbb árat jelent a Sportage és a Tiguan hasonló modelljeihez képest – így vonzó lehet azok számára, akik egy új családi SUV-t keresnek.
Ha a PHEV-et egy 40 kW-os töltőhöz csatlakoztatjuk, körülbelül 40 perc alatt töltődik fel 30%-ról 80%-ra. A Tiguan eHybrid nagyobb, 19,7 kWh-s akkumulátorral rendelkezik, de 5%-ról 80%-ra mindössze 26 perc alatt töltődik – vagyis kevesebb idő alatt nagyobb energiamennyiséget vesz fel.