Végre láthatjuk a 10 éve elhunyt Bajor Imre mindkét gyermekét! Lili és Marcell is már feln/tt/k!
A poszt 24 órás bejegyzésben elérhető!
Forrás: MSN / FB / IG
Ez is érdekelhet:
Miután kipróbáltuk a benzines Torres-t az Egyesült Királyságban, úgy találtuk, hogy a felfüggesztése túl kemény és rázós volt ahhoz, hogy valódi, mindennapi, jól használható autóként vonzó legyen. Szerencsére úgy tűnik, hogy a vaskos, 73,4 kWh-s akkumulátor többletsúlya javított a gördülési finomságon az elektromos változatnál.
Sokkal kevésbé rázós, még az elég rossz állapotú török tesztrutunk vidéki, hátsó utain is, és sokkal kevesebb gondot okoz a kátyúk és gödrök átvitele. Csendesebb is, és nemcsak a nyilvánvaló értelemben. A szélzaj és a gumiabroncszaj nagy mértékben csökkent, még anélkül is, hogy a négyhengeres motor hangja elnyomná őket.
Bár még mindig van némi dőlésszög, amit figyelembe kell venni a hullámzó utakon, összességében sokkal kiegyensúlyozottabbnak érezni egyenes vonalban, és bár a kormányzás viszonylag elmosódott és nem túl reagálékony, a dőlést még kemikusan is jól kezelik, még kemény kanyarokban is.
Ez nem azt jelenti, hogy sok kanyart vennél lelkesedéssel a Nexen Roadian gumikon, amik a tesztautónkon voltak, amelyek könnyen pörögtek el egy kis távolságra a megállás után, és legalább egyszer, amikor egy kanyarból jöttem ki alig több mint fél gázpedálnyomásnál – ami a legrosszabb Torres csúszás volt, amit valaha láttam… emlékszel arra a hírhedt Chelsea meccsre? Tudod, melyikre. Reméljük, hogy az Egyesült Királyságba szállított autók ragadósabb gumikkal érkeznek.