Jogerősen elítélték Koltait! Ennyit kapott!

A bonyolult ügyben az első bírósági döntés még 2017-ben megszületett, amikor Koltait felmentették a vádak alól. Az ügy azonban nem zárult le, mivel a Fővárosi Ítélőtábla 2018-ban új eljárás lefolytatását rendelte el, arra hivatkozva, hogy az elsőfokú ítélet tényállása nem volt kellően alapos, és további bizonyítékok vizsgálatára volt szükség.
A megismételt eljárás során a Fővárosi Fellebbviteli Főügyészség azt javasolta, hogy a korábbi ítélet elleni fellebbezéseket utasítsák el, amit a bíróság végül helybenhagyott. Az ítélet így jogerőssé vált, és Koltai Gábor 2 év felfüggesztett börtönbüntetést kapott, valamint 750 000 forint pénzbírságot köteles megfizetni.
Koltai Róbert és Pogány Judit nem kívánt nyilatkozni fia büntetőügyével kapcsolatban.

VIA Blikk

Ez is érdekelhet:

A brit autóvásárlók egyik érdekesebb kínai autógyártóval találkozhatnak, amikor a Nio végre debütál az Egyesült Királyságban. Az ET5 valódi jelenlétet sugároz az úton, és menő, szinte lopakodó megjelenésű; az arányai sokkal sportosabbak, mint a Model 3-é, és vannak benne klassz sportos elemek, mint a piros féknyergek és a nagy hátsó diffúzor.
Stílusában nem teljesen különbözik a Teslától, de úgy érzi, mintha egy evolúciós lépés lenne tőlük. Bár nem valószínű, hogy összekevernéd a Niot egy Teslával, mivel a Nio Autonóm és Intelligens Segített vezetési funkcióihoz három lidar érzékelő is található a szélvédő tetején.
Ez az autó nem rendelkezik azokkal a gagyi márkajelzésekkel vagy megkérdőjelezhető nevekkel, amelyek néhány kínai cég európai piacra való belépésekor megjelentek. Oké, a „Nio ET5” nem túl hívogató név, de nem bántó, és átmegy a golfklub tesztjén is, ami valószínűleg a modern megfelelője annak.

A két külső kamera olyan, mintha az autónak kis szarvai lennének, ami elég találó, mivel a segített vezetési funkciók úgy tűnik, hogy csak folyamatosan pittyegni akarnak, ami rendkívül idegesítő, és látszólag ok nélkül.
Az ET5 egy olyan platformra épül, amelyet a Nio kifejezetten a szedán és kombi modelljeihez fejlesztett. A platform erős acél és alumínium keveréke, amelyet a Nio könnyűnek és erősnek állít, miközben rengeteg helyet biztosít a belső térben. 2023-ban már megkapta az Euro NCAP ötcsillagos értékelését is.
A szedán és Touring modellek szinte teljesen azonosak a számokban, statisztikákban és specifikációkban, kivéve a csomagtér méretét. A szedán 386 literes csomagtérrel rendelkezik, míg a Touring modell 450 literes csomagtartóval, amely akár 1300 literesre is bővül, ha a hátsó ülések le vannak hajtva. A csomagtér széles nyílással rendelkezik, és állítható polcot is tartalmaz, amely lehetővé teszi a sík rakodóél kialakítását is.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük