Most kiderül kinek az unokája!

Még ma is sok történetet őrzök róla, de sosem szerettem volna, hogy a szakma Juhász Jácint unokájaként kezeljen. Mindig is saját utamat jártam, ezért a Kaposvári Egyetem színművészeti karán sosem árultam el, hogy kinek a rokona vagyok.

Forrás: MSN / FB / TTOK / BPW

Ez is érdekelhet:

Az autó futóművének átalakítása magában foglalja az új hátsó rugókat és lengéscsillapítókat, az elöl újrahangolt rugókat és lengéscsillapítókat, az új beállítású stabilizátor rudakat mindkét tengelyen, egy újra kalibrált regeneratív fékrendszert, valamint egy változó áttételű kormányzási rendszert, amelyről a Cupra azt állítja, hogy új hardver is segíti.

Mindkét tengely enyhén eltérő kerékgeometriával rendelkezik a standard Born-hoz képest, és mindkét tengelyhez speciális szoftveres kalibrálás tartozik az alapértelmezett DCC adaptív lengéscsillapítókhoz. Az alapfelszereltség része a 20 colos átmérőjű könnyűfém felni, ami egy collal szélesebb, mint az alacsonyabb kategóriás Born modellek esetében. A tesztautónkon ezek a felnik és a Bridgestone Turanza abroncsok voltak, de könnyebb kovácsolt felnik, teljesítménygumikra szerelve, 1145 fontos felárért rendelhetők.

Mindezekhez illeszkedve a Cupra meglepően konzervatívan kezelte a VZ karosszériáját. Nincs itt különleges első splitter, megnövelt hátsó szárny vagy szénszálas karosszériaelem; de a VZ embléma és néhány exkluzív festékszín révén könnyen összetéveszthető bármelyik Born modellel. Talán azért, mert a Cupra dizájncsapata tartogatja az igazán extravagáns Born-variánst, amelyet még nem láttunk? Ne tippelj ellene.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük