Vogel szerint a párton belül léteznek olyan kezdeményezések, amelyek pozitív hatással lehetnének az egész országra, de ezek csak akkor válhatnak valódi értékké, ha az alapjukat őszinte emberi hozzáállás képezi. Példaként említi Farkas Dezső márciusi lemondását, amelyet a párt belső problémáival indokolt. „Tisztában vagyok vele, hogy ismét támadások fognak érni, de mostantól szeretnék minden fontos kérdésre reagálni” – mondja a videóban. Azt is hozzátette, számára továbbra is az emberek segítése a legfontosabb, még ha egyelőre nem is tudja, hogyan tudná ezt a jövőben megvalósítani.
VIA Blikk/FB
Ez is érdekelhet:
A nagy ugrás a régi Niro-hoz képest a belső tér hangulatában rejlik. Ez hangsúlyozza a rokonságot az EV6 családdal, köszönhetően az összeolvasztott iker-kijelzőknek, amelyek egy közös panelbe vannak beépítve, a merész, ívelt vonalaknak, valamint annak a furcsa, kétküllős kormánynak.
Ami figyelemre méltó, hogy ez az esztétika valójában jobban működik a Niro esetében. Míg az EV6 és a Sportage túl sok fényes fekete műanyagot és karcolódó felületet használ az árkategóriájához képest, ezek az olcsóbb anyagok sokkal természetesebben illeszkednek az elérhetőbb árú Niro-ba. Valójában a tervezők megragadták az alkalmat, hogy néhány kreatív megoldást is bevezessenek.
A Niro egy átgondoltan kialakított belső térrel nyer, amely kiváló helykínálatot, figyelemfelkeltő megjelenést, erős alapfelszereltséget, jó infotainment rendszert és a Kia piacvezető, hét
A megszokott „elefántbőr” textúra helyett kőhatású felületet alkalmaztak a műanyag ajtó- és műszerfalpanelek esetében, és színes betétek gondoskodnak a világosabb hangulatról. A díszítőelemek ugyan műanyagból készültek, de a magasabb felszereltségi szinteken megjelenésük a patinás rézhez hasonlít. Az ülések és a tetőkárpit újrahasznosított anyagokból készültek, és a bőr nem elérhető opció.
A stílus mellett a funkcionalitás sem maradt el: rengeteg könnyen használható gomb és kapcsoló áll rendelkezésre. A Kia kétfunkciós, kapcsolható érintősávja, amely a szellőzést és az infotainment parancsikonokat kezeli, kicsit babrálós, de láttunk már sokkal rosszabb megoldásokat is.
A Niro a Kia szokásos érintőképernyős infotainment rendszerét használja, amelyhez szükség van kábelre az okostelefonos tükrözéshez, de ezen kívül könnyen kezelhető.
Az ülések kényelmesek és jól tartanak, a magas vezetési pozíciót pedig különösen értékelni fogják az SUV-vásárlók, bár a magasabb sofőrök szeretnének több kormánytáv-állítást.
A hátsó ülés most már reális választás felnőttek számára is, és – ellentétben a Honda HR-V-vel – ez nem megy a csomagtér rovására.
A hibrid modell 451 literes csomagtere jóval nagyobb, mint amit a HR-V vagy a Toyota C-HR kínál, bár valamivel kisebb, mint a Renault Arkana esetében. Természetesen a hibrid akkumulátor helyet vesz el a kizárólag benzines modellekhez képest.
A plug-in hibrid (PHEV) elveszíti a hibrid és az elektromos modell padló alatti csomagterét, így még kisebb a befogadóképessége – viszont a 348 literes csomagtartó szögletes kialakítású, így könnyedén elfér benne egy nagyobb babakocsi vagy egy termetesebb kutya is.