Liptai Claudia most mit csinált!

Liptai mondja 3 pont, vagyis nem 8 pont! Tilla visszakérdez 9 pont nem? A rajongók szerint Claudiába volt egy fe/es, hisz az élő adás izgalmai előtt kell egy kis bátorító! Neked mi a véleményed? Egyébként nem volt i/tas állapotban! Csupán csak a rajongók beszélik már be…

Forrás: MSN / FB / TTOK / BPW

Ez is érdekelhet:

Valószínűtlen, hogy a tesztautónkhoz szerelt 18 colos alumíniumfelnik segítettek volna ezen, de a nagyobb, rögösebb úthibák észrevehetően áramlottak át a felfüggesztésen és a karosszériába, a keletkező ütődésekkel pedig elnyomták azt a kiegyensúlyozott lebegésérzetet, amelyért a nagyobb francia autókat hagyományosan méltatják.

Bár a karosszéria billenése általában jól van kezelve, a 5008 kevesebb eleganciát mutat a függőleges hatások kezelésében, különös, kemény szélű lazaságot mutatva, ha igazán nyomás alá helyezed. Ez valószínűleg egy kompromisszum lehet, amelyet a látszólag magas autó oldalsó mozgásainak kezelésére tett erőfeszítés eredményezett.

Ezeket a problémákat próbálva enyhíteni, kísértést érezhetsz, hogy megnyomd a váltón található Sport gombot. Nem szükséges. Ez ugyan enyhít a kormányzás ideiglenes túlzott segítőkész érzésén, de nem javít a karosszéria kontrollján.

A Peugeot, amikor olyan autót épített, amely az MPV praktikumát ötvözi egy alternatív, elegáns SUV jelenlétével, 2017-ben eltért a saját nagyobb autók tervezési előzményeitől, és ezt meg is hálálta neki a piac. Bár a 5008 nem a legizgalmasabb vezetési élményt nyújtja, kevés autó kínálja a piaci szegmensében ennyire jól a sokoldalúság, stílus, érték és gazdag belső tér kombinációját.

A Peugeot kivitelezése nem mentes a problémáktól. A figyelmeztetéseket közéjük sorolhatjuk: a négykerék-meghajtás hiánya (bár a Grip Control meglepően hatékony, és valljuk be, ezen típusú autók tulajdonosai ritkán hagyják el a kitaposott utakat), az átlagos második és harmadik soros utashelyek, valamint egy olyan alváz, amely néha a gallos engedékenységet, de néha a darabos durvaságot is mutatja.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük