Mi kis falunk sztárjától búcsúzunk! FEKETE PÉNTEK!

Ttokon volt tegnap szó róla hogy nagy valószínűséggel búcsúzunk az egyik szereplőjétől vagyis Járai Máté-tól aki Dr. Szilárd Kálmán-t alakította! Nagy valószínüséggel nem láthatjuk többet a képernyőn! Járai még hivatalosan nem közölt semmit!  Szimplán csak rajongói felvetés az egész!

Forrás: MSN / FB / IG / TTOK

Ez is érdekelhet:

A műszerfal alsó része szinte teljesen eltűnik, helyette extra tárolóhelyet találunk egy sekély, fedett padlószekrényben a középső konzol előtt. E fölött található a 12,3 colos, portré tájolású érintőképernyős infotainment rendszer, amely a legfelső élén egyszerűsített digitális műszerfal-panelt tartalmaz, az összes többi funkció pedig – az utazási számadatok, navigációs térképek, audio, telefonálás és klímavezérlés, valamint olyan másodlagos funkciók, mint a ködlámpák, ablaktörlők és ADAS rendszerek – az alatta lévő részen érhetők el. Mindez egy elég merész ergonómiai újragondolás, és véleményünk szerint problémás. Bár a kormányoszlop rendelkezik fizikai karokkal az váltásvezérléshez (jobbra) és a főfények/irányjelzők/ablaktörlők vezérléséhez (balra), valamint néhány fizikai kapcsoló is található a kormánykerék küllőin, ez még mindig túl sok funkciót helyez egy „centralizált” érintőképernyős konzolra. Komoly problémát okoz a kulcsfontosságú funkciók könnyű elérhetősége – és ezt olyan mértékben, hogy az jelentős vezethetőségi problémává válhat. Például túl sok egyedi interakciót igényel a vezető figyelmeztető vagy sebességkorlátozó rendszerek kikapcsolása, és mivel nincs egy tapintható fizikai kurzorvezérlő, túl sok figyelmet von el az útról ebben a folyamatban.

A Volvo azt állítja, hogy az infotainment főképernyőjének over-the-air szoftverfrissítése, amely még idén várható, megoldhatja ezt a problémát, és valószínűleg így is lesz. Mégis, alapvetően elvárható lenne egy biztonságközpontú Volvótól, hogy sokkal egyszerűbben és könnyebben kezelhető legyen, valamint inkább megnyugtató legyen vezetés közben, mint elvonja a figyelmet – és ne beszélve arról, hogy praktikusabb is legyen (sem az első sor, sem a csomagtartó nem érdemel különösebb dicséretet egy sokkal praktikusabb lehetőségekkel rendelkező kategóriában).

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük