Óriási a botrány volt Ferenc pápa temetésén!

Sőt, még azt a figyelmeztetést is figyelmen kívül hagyták, miszerint a lépés nemzetközi felháborodást szíthat – egy olyan pillanatban, amikor Izrael már így is a világ célkeresztjében áll.. Egy diplomata élesen fogalmazott: „Nem elég, hogy megtiltották a részvétnyilvánítást, még azt is töröltették, amit már kifejeztünk. Ez katasztrofálisan néz ki.”
A külügyminisztérium mentegetőzve azt állította, hogy a poszt „véletlenül” került ki, de ez aligha csillapította a felháborodást.

VIA Blikk

Ez is érdekelhet:

A legbiztosabb módja annak, hogy egy autó kategóriája legjobbja legyen, az, ha a gyártó teljesen új kategóriát talál ki számára.
Pontosan ezt tette annak idején a Mercedes az első CLS-sel, amikor megalkotta a négyajtós kupét, vagy a Nissan a Juke-kal, amely a B-szegmens első szabadidő-autója volt. Most pedig, ha valaki egy olyan crossover-kupét keres, amely kívánatosabb, mint egy átlagos B-szegmensbeli modell, de még nem elég nagy ahhoz, hogy a C-szegmensbe soroljuk, akkor itt van a Renault Arkana.
Az Arkana ugyanarra a platformra épül, mint a kisebb Captur, ám annál jóval hosszabb, és megkapta a Renault családi arculatát, valamint egy látványos, kupésan lejtő tetővonalat.
Persze kevesen határozzák meg ennyire pontosan, hogy milyen autót keresnek a következő családi járműnek, és ha valakit nem érdekel különösebben az Arkana sportos SUV-kialakítása, akkor bőven talál alternatívát. Az említett Nissan Juke vagy akár a Renault saját Captur modellje olcsóbb, de kisebb belső teret kínál. Ha valaki hajlandó néhány ezer fonttal (vagy euróval) többet áldozni, már elérheti a prémiumabb SUV-kat is, mint a Hyundai Tucson vagy a Nissan Qashqai.

De vajon az Arkana valóban egy új, ideális kompromisszumot jelent-e méret és belső tér tekintetében a crossover kategórián belül? Vagy inkább egy összevissza ható, különféle stílusjegyekből építkező kísérlet? A válasz kiderül a részletes teszt során, amelyben azt is megnézzük, hogy az E-Tech hibrid hajtáslánc hogyan működik teljes hibridként – miután plug-in változatban a Mégane esetében már megismerhettük.
A Renault szerint az Arkana az első modellje, amely kizárólag hibrid hajtásláncokkal érhető el. A tesztelt E-Tech valóban teljes értékű hibrid, míg a jól ismert 1.3 TCe motor enyhe hibrid rásegítést kapott, és kizárólag EDC duplakuplungos automata váltóval párosítható. Mindkét változat három felszereltségi szinttel rendelhető: Iconic, S-Edition és RS Line.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük