Tóth Gabi ügyvédje MEGVÁDOLTA Karusz Gábort!

Nem sokkal ez után Krausz Gábor egy mosolygós képet és szöveget osztott meg az Insta-oldalán, melyhez ezt írta: – „Mi van veled, semmi? ☀️☀️☀️ Kinek hiányzik a tél, a rossz idő? 🤘🤘🤘”
Mivel már ügyvédekre is szükség lett kettejük harcában, felmerül a kérdés, vajon meddig fajulhat még ez a vita és ki lesz a valódi vesztese ennek a kapcsolatvak.
VIA Insta

Ez is érdekelhet:

Négy évvel ezelőtt a D-Max jelentős műszaki korszerűsítésen esett át, amikor egy új generációba lépett, beleértve egy könnyebb, mégis merevebb létra vázat, egy továbbfejlesztett első tengelyt és egy hosszabb tengelytávot. Most pedig a Mk3-as modell ismét kapott egy adag kozmetikai, elektronikai és felszereltségi frissítést.
Elöl új motorháztetőt, hűtőrácsot és lökhárítót kapott; hátul pedig egy prémium kinézetű hátsó lámpát.
Belső térben a D-Max multimédia technológiája az egész kínálatban frissült, így minden modellhez vezeték nélküli okostelefon-mirrors szolgáltatás és részben digitális műszerek járnak a csúcsmodellnél.
Csak a legolcsóbb, egyszemélyes kabinos D-Max nem rendelkezik váltható, mechanikus összkerékhajtással, átváltóáttétellel és zárható hátsó differenciálművel. Mindezeket a modelleket továbbra is az Isuzu 162 lóerős, 1,9 literes négyhengeres turbó dízelmotorja hajtja.
A motor légbeömlői 800 mm-es gázlómélységet biztosítanak, erősebb alvázvédelmet és további elektronikai segédeszközöket, például lejtmenet-vezérlést, valamint a „shift on the fly” összkerékhajtó rendszert, amelyek szinte minden változaton alapfelszereltségként szerepelnek.

A dupla kabinos D-Max éppolyan tágas, mind elöl, mind hátul, mint bármelyik egytonnás pickup. Az első ülések egy kicsit kemények és hiányzik belőlük néhány állítási tartomány, de elég kényelmesek. Felnőttek mindkét sorban elférnek, és nem érzik, hogy kevés lenne a hely.
A csúcsminőségű V-Cross verzió szövet- és bőrülései, valamint a szélesebb anyagkeverékek csillogóbbak és olcsóbbnak tűnnek, mint néhány a pickup kategóriában, de nem valószínű, hogy bárkit is zavarni fognak.
Az automatikus váltós verzió közben a vastagabb, egyszerűbb fűtésvezérlő gombokat felváltja egy konzol, amely kisebb, rendezetebb klímavezérlő gombokkal van ellátva. Bár ezek valószínűleg kifinomultabbnak akarnak tűnni, nem igazán passzolnak az autóhoz, és nehezebb őket használni.
A D-Max infotainment rendszerei a teljes kínálatban frissültek, az olcsóbb modellek 8,0 hüvelykes rendszert kaptak, míg a DL40 és V-Cross modellek egy továbbfejlesztett 9,0 hüvelykes rendszert. Mindkét rendszer támogatja a vezeték nélküli okostelefon-mirroringot, és a felső kategóriás modellek vezeték nélküli eszköztöltést is kínálnak.
A rendszer grafikai megjelenése elég durvának tűnik, és még mindig elmarad a versenytársaktól reagálás sebességében, de a navigációs lehetőségek elég jók, lehetővé téve, hogy gyorsan és könnyen kikapcsoljuk a zavaró ADAS-t.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük