A mostani szabályozás szerint az orvosi vizsgálatok alapján döntenek arról, hogy az idősek alkalmasak-e a vezetésre, ám ez a megközelítés nem minden esetben elegendő. “Az orvosok csak az alapvető fizikai állapotot tudják felmérni, de azt nem, hogy az illető hogyan vezet a forgalomban” – mondta Kapitány Tibor.
Forrás: MSN / FB / BPW / TTOK
Ez is érdekelhet:
Emlékszel a korábban említett CMF platformra? Nemcsak abban segített, hogy a Sandero tágasabb legyen, hanem abban is, hogy jobban kezelhetővé vált.
A tapadás javult, az autó kevésbé dől, mint a régi, és kényelmesebb is lett, könnyebben áramlik az aszfalton, némileg rugalmassággal és legalább egy kis elszigetelődéssel az útfelülettől.
Ez nem egy Ford Fiesta, ha a kormányzás és a gázpedál állíthatóságát nézzük. De ismét, figyelembe véve a Sandero árát, meglepően gyorsan lehet vele haladni, és a vezető számára is élvezetes lehet.
Alternatívaként egyszerűen csak kényelmesen és élvezetesen lehet közlekedni a városban, anélkül hogy bármilyen különösebb, olcsó autóra jellemző dinamikai kompromisszummal kellene szembenézni, miközben az erőforrás bőséges, nyomatékos vezethetőséget kínál, amely könnyedén elhúzza az autó hosszú sebességváltó arányait, és meglepően gazdaságos, valamint különösen jól alkalmas hosszabb utazásokra.
Ez egy éjszaka-nap különbség a korábbi Sandero-hoz képest, olyan mértékben, hogy már nem tűnik ijesztőnek egy hosszú utazás vele. Modern érzetű, egyszerű, kellemes vezetés, amit alaposan megoldottak. A megfelelő úton akár élvezetessé is válhat.