Változások a láthatáron a KRESZ-ben is – A közlekedési szabályok átalakítása már régóta napirenden van, nemcsak az idősek vezetési alkalmassága kapcsán. Többek között várhatóan rendezik az elektromos rollerek közlekedésben betöltött szerepét is. Emellett a motorkerékpárosokra vonatkozó szabályok is szigorodhatnak: a szakértők szerint nagy teljesítményű motorokon kötelezővé kellene tenni a védőfelszerelés viselését.
VIA 168
Ez is érdekelhet:
A legújabb frissítés nem hozott jelentős változásokat a Land Rover Freelander belsejében, csak új műszereket és kárpitozási lehetőségeket kaptunk. Ha beülünk a Freelander volánja mögé, nem lehet nem észrevenni, hogy prémium SUV-ban ülünk.
A Land Rover által „parancsnoki” vezetési pozíciónak nevezett üléshelyzet magasra emel, miközben élvezhetjük az autó széles üvegfelületeit és a függőleges műszerfalat. A keskeny A-oszlopok, az egyenes oldalak és az a motorháztető, amit a végéig látunk, megkönnyítik az autó manőverezését terepen és a városban egyaránt. A Freelander 4500 mm hosszú és 1910 mm széles (2180 mm tükrökkel), de könnyebb parkolni, mint sok családi ferdehátúnál.
Nem lehet nem észrevenni, hogy prémium SUV-ban ülünk.
A legmagasabb felszereltségű HSE modellek tele vannak luxusokkal, és ezek nélkül kétségtelen, hogy a Freelander elveszíti egyes fényes tulajdonságait. A műszerfal alapvető építkezése és kapcsolóelemei kezdik kicsit elavultnak tűnni, ahogy a zöld háttérvilágítású digitális kijelzők is, amelyek különösen a 1980-as évek Casio óráira emlékeztetnek a színes érintőképernyő mellett, ami alapfelszerelés az HSE modellen. Még a legmagasabb felszereltségnél is a Freelander elmarad az olyan kifinomult és rendezetlen belső területektől, mint amilyeneket az Audi Q5 és a BMW X3 kínál.
Mégis, a magas tető rengeteg fejtérrel biztosít helyet elöl és hátul, és bár a térdhely több más autóban ebben a kategóriában bőségesebb, két átlagos méretű felnőtt kényelmesen elfér hátul. Az első ülések nem állíthatók elég alacsonyra néhány vezető számára, és gyakran ütöttük a térdünket a középkonzolnak.
A csomagtér 755 literes (a tetőig mérve) kapacitása gyenge az osztálytársakhoz képest, bár általános használatra elegendő helyet kínál, még a választható teljes méretű pótkerékkel is, ami a padló alatt rejtőzik, és jelentős kerékjárati betüremkedéssel.