A műsor után Óriási balhét csapott Győzike kiesése miatt!

A stúdióban egyre nőtt a feszültség. Gáspár Bea a közönségből kiabált, hogy kapcsolják le Győzikét, amit Szabó Zsófi tolmácsolt is a zsűrinek.
Liptai Claudia és Tilla próbálták rövidre zárni a helyzetet, de Győzike sértetten levonult – előbb a színpadról, majd az egész stúdióból távozott. Drámai, már-már teátrális távozása méltó lezárása volt az estének.

VIA Story

Ez is érdekelhet:

A Hyundai Tucson belső tere mindig is figyelemre méltóan volt megtervezve, és az új 2024-es változat még inkább finomította a dizájnt.
A legszembetűnőbb változás a munkalap, ami sokkal rendezettebb és praktikusabb lett, mint a korábbi változat, és az új tárolórekesz is előkerült a kesztyűtartó fölött.
A sebességváltó kiválasztásához inkább egy hagyományos karra lenne szükségünk, mint különálló gombokra, mivel azokhoz le kell néznünk, ami nem túl kényelmes.
Egyéb változások közé tartozik az új középkonzol tervezése, amely vezeték nélküli telefon töltést és USB-C portokat is tartalmaz.

A Hyundai szerencsére visszahozta a fizikai gombokat a kabin szellőzésének irányításához, ami nagyon praktikus, és gyors elérést biztosít a kulcsfontosságú funkciókhoz, mint például a navigáció, média és járműbeállítások.
A két digitális kijelző összekapcsolásával létrejön az az illúzió, hogy egy egyetlen, teljes hosszú képernyő van a műszerfalon. Az új 12,3 hüvelykes digitális műszerfal és az 12,3 hüvelykes infotainment érintőképernyő egy friss, modern megjelenést ad a Tucson-nak.

Az érintőképernyő alatt találhatók a gombok, amelyek a klímaberendezés vezérlésére szolgálnak, majd még több jól látható gomb a fűtött ülések, a kormányfűtés és a parkoló érzékelők kezelésére.
A Hyundai egyik legnagyobb változtatása a kapcsolók használatának növelése volt, hogy csökkentsék az érintőpadokkal való interakciót, ezzel eltüntetve a „touchscreeny” érzést, amit az előző modellek adtak.

A első ülések szélesek és kényelmesek, műbőr borítással és vonzó varrással. A hátsó utasok sem panaszkodhatnak, mivel megfelelő fej- és lábhely is biztosított számukra. Bár a középső ülés szélessége mindig is korlátozott bármely autóban, a hátsó sor középső részén egy széles karfa található, ami kényelmesebbé teszi az utazást, ha két személy ül hátul. Ha viszont csak két utas ül hátul, az egész középső rész lehajtható.
A hátsó ülés padsor nemcsak 40/20/40 arányban osztható és hajtható le, hanem különböző dőlésszögekkel is rendelkezik, ami hasznos lehet, ha a gyerekeink pihenni szeretnének.

Mindezek mellett ott van a 616 literes csomagtér, ami versenyképes méretű és széles nyílással rendelkezik, míg a belső falak tartós műanyagból készültek, bár egy-két extra kampó és támaszték nem ártana.
Ezek a változtatások egy sokkal kényelmesebb és praktikusabb helyet teremtenek a Tucson belső terében, és jelentősen javították az előző verzióhoz képest.

Hyundai Tucson infotainment és navigációs rendszer
Mint majdnem minden gyártó, a Hyundai is az infotainment rendszert érintőképernyőn helyezte el, de ez nem okoz problémát a globális szinten használt rendszerekkel szemben.
A rendszer elég egyszerűen kezelhető és a grafikák is világosak, emellett az Android Auto és az Apple CarPlay vezeték nélküli kapcsolatot biztosítanak alapfelszereltségként.
Bár kicsit bosszantó, hogy a zavaró segédkezelő rendszerek kikapcsolása érdekében több menüt kell megnyitni, a Hyundai szerencsére kormányról vezérelhető gombokat is hozzáadott ezek kezelésére.
Az egyik gomb lehetővé teszi a sávkövető rendszer kikapcsolását, a másik pedig az ADAS menü közvetlen elérését és az egyes funkciók testreszabását egyetlen gombnyomással. Ezt mi nagyon kedveljük.
Összességében a Tucson belső terében és infotainment rendszerében a Hyundai egy praktikus, könnyen kezelhető és kényelmes megoldást kínál, miközben figyelmet fordított a funkcionalitásra és az ergonomikus használatra.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük