Marsi Anikó drámája!

Neked mi a véleményed Anikó nehézségeiről! „Kaptam néhány nagyon félr/sike/ült megjegyzést is. Miközben azt hallom az orvosomtól, hogy 47 után nem nagyon szokás spontán teherbe esni!

Forrás: MSN / FB / BPW

Ez is érdekelhet:

A Jaguar ügyesen alakította ki az F-Pace SVR-t. Az elektromechanikus kormányzás természetes súlyozású és mérsékelt tempójú, de soha nem tűnik válasz nélkül, és mint annyi gyors Jaguar esetében, teljes magabiztosságot ad. Gyorsabb kanyarokban nagyobb dőlést tapasztalhatunk, mint amire számítanánk, de a billenési sebességek lineárisak, így egy jól irányzott F-Pace SVR nem érzi úgy, mintha a kontroll határán egyensúlyozna. Az irányváltások GT-autós stílusban történnek, és arra hívják fel a vezetőt, hogy belehelyezkedjen a gyors ritmusba, miközben kezeli az autó súlyát és megőrzi a lendületet (de ne aggódj túl sokat – ez gyorsan visszaállítható).

A hátsó tengelyre hangsúlyozott négykerékhajtás és a generózus tapadási felületek révén az autó tapadása kiváló, és a traction ritkán okoz problémát, bár az SVR elsődleges ösztöne mindig is a biztonságra hajlik, és enyhén alulkormányzottan viselkedik erő alatt. Lehetséges egy kis hozzáállást kicsalogatni az autóból féktávon, de végső soron ez a beállítás a stabilitásra lett hangolva a mozgékonyság előtt – és ahogy bárki megerősítheti, aki már megijesztette magát egy „pillanat” során egy Porsche Macan vagy Alfa Stelvio Quadrifoglio volánja mögött, ez így van rendjén.

A Jaguar nem felejtette el, miért vásárolnak az emberek SUV-kat, és annak ellenére, hogy az F-Pace SVR vad külseje, az autó úttartása tiszteletteljes – sőt, jobbnak is mondható, nemcsak egy teljesítmény-orientált változat kontextusában. A Bilstein lengéscsillapítók Comfort módra állítva az autó képes nyugodtan suhanni az autópályán, olyan eleganciával és kifinomultsággal, ami elárulja a megemelt rugózási arányokat és a 22 colos kerekeket. Ez egy olyan járás, amelyet határozott elszántság alátámaszt, de csak a legrosszabb úthibák esetén emlékeztet minket arra, hogy ez egy olyan futómű, amelynek végső soron egy olyan hajtásláncot kell kezelnie, amely szinte egy modern szupersportautó szintjének felel meg.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük