Drámai hír a nyugdíjakról!

Sok fiataltól hangzik el hogy „nekünk már nem lesz nyugdíj” jelen állás szerint a kötelező állami nyugdíjrendszer miatt sokan még reménykednek benne! Neked mi a véleményed? Gyerekeidnek vagy unokáidnak lesz nyugdíja?

Forrás: MSN / FB / TTOK / BPW

Ez is érdekelhet:

Az utólagos 2014-es Evoque-ok vásárlása is ajánlott, mivel ekkor már a finomabb és gazdaságosabb ZF kilencsebességes automata váltóval is elérhetők voltak. Ez a váltó simább, mint a korábbi hatsebességes, és az alacsony első fokozatával sokkal kifinomultabb, ha vontatni vagy terepen közlekedni kell.

Bár az Evoque terepjáró képességei némileg elegánsabbak, mint amit várnánk, ne hagyjuk, hogy a stílusos megjelenése elriasszon minket. Az Evoque felszereltségében ott van a Land Rover jól ismert Terrain Response rendszer, amely segít a különböző terepviszonyokhoz alkalmazkodni. A rendszer tartalmaz külön módokat sárra, hóra és rázkódásos utakra, így jóval felülmúlja riválisait a kemikusan nehezebb terepen is. Emellett az Evoque közelítő és elhagyó szögei is figyelemre méltóak, és akár 500 mm mély vízen is képes átgázolni.

A 2015-ös facelift stílus- és belsőtérbeli frissítésekkel érkezett, de az igazán fontos változás a JLR Ingenium motorjainak bevezetése volt. A 2,0 literes dízelmotor, most már 147 lóerős TD4 és 177 lóerős SD4 változatokban, erősebb, tisztább és gazdaságosabb lett, mint a 2,2 literes elődje, de sajnos sokkal kevésbé megbízható is. A hibás dízel részecskeszűrők olajhíguláshoz és motorkárosodáshoz vezethetnek, és a gyenge vezérműlánc komoly problémákat okozhat.

Ha vonzódsz a 2015 utáni Evoque élesebb vonalaihoz, a benzines változatot ajánljuk: választhatsz a 285 lóerős verziót vagy a 237 lóerős Si4-et.

Ami az Evoque belső terét illeti, az valóban prémium érzést kelt. A felszereltségek száma szinte végtelen (ami egy kicsit zavaró is lehet), de ha egyszerűsíteni szeretnél, a Pure Tech változatot célozd meg, amely egy elegáns 8,0 hüvelykes infotainment képernyőt, sebességszabályozót és vonóhorog-asszisztenst kínál.

A Pure Plus már jó ár-érték arányt kínál, mivel elektromos csomagtérajtóval, bőr kárpitozással és 19 colos alumínium felniket tartalmaz.

A későbbi modellek már egy kicsit nagyobb, 10,2 hüvelykes képernyőt kaptak, és 2016-tól akár egy puha tetős, vászontetős változatot is vásárolhatsz. A háromajtós Evoque még stílusosabb, de mi inkább az ötnyílású modellt választanánk, mivel az nagyobb helykínálatot és jobb kilátást biztosít.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük