Kirúgták Nagy Ervint!

„Nem tudom, hogy politikai okokból vagy egyszerűen meguntuk egymást, hiszen hat évig dolgoztunk együtt. Előfordulhat, hogy lejárt náluk a mandátumom, vagy félnek attól, hogy túl megosztó lettem a médiában… Talán mint piaci szereplő óvatosabbak, jobban odafigyelnek az ilyen dolgokra. Elfelejtettek engem, még akkor is, hogy A Király megnyerte a filmszemlét” – nyilatkozta a Story által idézett műsorban, hozzáfűzve, hogy a csatorna nem is gratulált neki a siker után.
VIA Blikk

Ez is érdekelhet:

Amikor elhoztam a tesztautót, Rögtön azt kérdezték: fel tudtam-e menni önerőből a parkolóház tetejére? A nemzetközi bemutatón ő a dízelt preferálta, de a benzines verzióból a gyengébbik, 160 lóerős összkerékhajtást vezette, ami eléggé küzdött az 1,4 tonnás súllyal. Úgy tűnik, a 34 lóerőnyi többlet már elegendő ahhoz, hogy átlépje a kelletlenség határát, mert hozzám a nagyobbik, 2,5 literes Skyactiv-G benzines változat került. Ez szintén összkerékhajtású, de már 194 lóerőt kínál (5700-nál), és 50 Nm-rel több nyomatékot ad (258 Nm @4000). Ez a motor csak összkerékhajtással és automata váltóval érhető el.

A gond a motorral inkább az, hogy bár nem mondanám keservesnek, de álló helyzetből vagy alacsony sebességről való elinduláskor jelentkezik egy kis késedelem. Országúton vagy autópályán viszont egész jól működik. Padlógázas előzéskor is érezhető egy kis csúszás, míg visszavált, de magát a 2,5-ös benzinest sehol sem éreztem gyengének, és nem tapasztaltam azt a küszködést, amit a 160 lovas kétliteresnél Csikós említett. Sport módban viszont érezhető a javulás, mivel magasabb fordulaton tartja a motort, így valamivel rugalmasabbak a gyorsítások.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük