NAGY A BAJ! Ezt a betegséget már nem éli túl Hernádi Judit!

Bár a téma láthatóan kellemetlenül érintette, végül egy meglepő vallomás is elhangzott tőle. „Sokszor voltam beteg. Mindig komoly, drasztikus problémákkal küzdöttem. Nem számít. Bár kívülről úgy tűnhetett, és voltak, akik meg is ijedtek, hogy talán végzetes lehet, én mindig tudtam, hogy nem az. Éreztem, hogy van még időm. De most már nem vagyok ebben olyan biztos. Most már nem tudom egyértelműen kijelenteni, hogy mindent túl fogok élni. De egyelőre még igen!” – zárta le a gondolatait.
Hogy a korábbi visszatérő betegségére utalt, vagy egy jövőbeli egészségügyi problémára célzott, az nem derült ki.

VIA Story

Ez is érdekelhet:

Két változatban kínálják az ë-C3-at: az egyik 44 kWh-s akkumulátorral 203 mérföldes (kb. 327 km) hatótávot kínál, míg a másik 33 kWh-s akkumulátorral 124 mérföldet (kb. 200 km). A második modell részleteit még nem erősítették meg a 2025-ös brit piaci bevezetés előtt, de az előbbi változat egy 111 lóerős elektromos motort használ, amely az első kerekeket hajtja.
Az akkumulátorok lítium-vas-foszfát (LFP) kémiai összetétele kulcsfontosságú a költségek csökkentésében. A kobaltmentes LFP akkumulátorok általában olcsóbbak a gyártás során, hosszabb élettartammal rendelkeznek, de cserébe nehezebbek, és a hideg időjárás jobban befolyásolja a hatótávot.
Sebesség növelésekor a szélzaj erősebben hallatszik, mivel nincs olyan hajtáslánc hang, ami elnyomná azt.

Pár évvel ezelőtt az LFP akkumulátorokat primitívnek és nem életképesnek tartották az elektromos autók számára, de a fejlődés ütemének köszönhetően mostanra, Thierry Koskas, a Citroën vezérigazgatója szerint, „nagyon ígéretesek” a költségek csökkentése terén, mind a jelen, mind a jövő számára.
Ez nem az a típusú elektromos autó, amitől gyorsulástól pörögne az ember pulzusa. A gyorsulás inkább az autó könnyed, kényelmes karakteréhez illik, és bőven elég fürge, amikor szükség van rá a 0-30 mph elérésében. Úgy tűnik, hogy a 0-60 mph közötti idő több mint 10 másodpercéből legalább a felét 45 mph és 60 mph között tölti. Ha előzést tervezel, légy türelmes, és örülj a kényelmes autópályás tempónak.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük